Haberler

Gayrimenkul Satışı için Video Oluşturmanın 10 Püf Noktası
-Pratik yapın: Bir gayrimenkulün videosunu çekip yayınlamayı denemeden önce, kullanacağınız kamera ile bol bol deneme çekimi yapın ve kullanacağınız ekipmana %100 hâkim duruma gelin.
-Kısa olsun: Videonuzun süresini 2-3 dakika ile sınırlı tutun, daha uzun videolar dijital ortamlarda izlenmemektedir.
-Dönüşlere dikkat: Kamera ile yapacağınız hızlı dönüşler, görüntüde ufak hataların oluşmasına sebep olacaktır ve yumuşak kamera hareketleri ile çekim yapmanızı öneririz.
-Adımlara dikkat: Çekim yaparken çok yürürseniz görüntüde sallantılar olacaktır. Sabit durarak çekim yapılması daha iyi sonuç verir.
-Zoom: Videoda çok fazla zoom yapmamak gerekiyor, zoom çok kullanıldığında videonun izleyici üzerindeki etkisi azalabilir.
-Öne çıkarın: Çektiğiniz evin öne çıkan özelliğini vurgulamak için, ilgili bölümü çekerken da çok zaman ayırın.
-Tripod: Sabit çekimlerde tripod kullanın, elle çekimlerde mutlaka ufak titremeler olacaktır.
-Dekorlar: Çektiğiniz gayrimenkulün içinde mevsimi gösteren dekorlar varsa bunları kaldırın, çünkü bu gibi şeyler videonun güncelliği konusunda izleyeni etkileyecektir.
-Sokak görüntüsü: Sadece gayrimenkulün içini çekmeyin, birçok alıcı mahalle ve sokağın görüntüsüne göre karar verecektir.
-Müzik: Videoda müzik olacaksa, telif hakkı sorunu yaşatmayacak bir müzik seçilmesi gerekir. Telif hakkı sorunu yüzünden özellikle Youtube, yayınlanan videoları silmektedir.